fredag 4 september 2009

blåst å regn!

tvätten i går var klar 20 i ettt!! Jätte bra med miljömaskiner.....
När man väl kom i säng så vart det sån storm att jag trodde rutorna skulle blåsa in! så man vakna hela natten . 0700 var ja tvungen att plocka upp tvätten som hängde på tork.
så det var bara plocka upp den å sen försöka somna om tills 8:40...
Givet vis försov jag mig ..

bra början på dan ..

sen va det eng å sen sluta jag..
har legat på rummet å kollat datorn. bestämde mig för att ta en lugn fredag.
så det blev ice age 3 ... när den var klar var det uppehåll så ja tog mig en promenad till ica för att köpa mig lite snacks ...
Gena över stranden å där va 3 surfare ! så ja kolla ett tag å gick vidare till ica. På hemvägen stog ja å kolla å käka bilar i säkert en kvart tills ja var så blöt, hadde ju så klart börjat vräka ner igen, att ja var blöt raktigenom...
så nu blir det gott gott å en rulle till..

KUL FREDAG.......

Inga kommentarer: