tisdag 6 maj 2008

djur i bur och acab!

I lördags så gick vi på zoo!

Vi mötte upp Christins(syster) lärere från sverige.

Efter at ha knatat runt där och sett tigrar som blev petade på med pinnar, björnar som titta in i väggen , en panter som inte rörde sig på hela dan och en massa andra djur så fick vi nog och gick och käka.
en björn och en tiger......... Spottloskan på den !



En björn...

Barn i bur! Där den vilden passar!


Isöndags så skulle jag på antifa spelning . När jag kom dit fick jag se att antifa santiago består av 90% skin heads. MMMM! När jag snacka med några, eller snarare en tjej som kunde lite engelska fick jag reda på att det var en ska-spelning! grymt tänkta jag å tog en öl.


När jag satt på en närliggande krog så kom polisen... såg att dom gick in i lokalen och höll på att joxa.

Efter att timmarna gick och hungern slog till så gick jag och tog en kall&pizza. När jag kom tillbaks så gick jag fram å kolla vad som hadde hänt ... alla körde "handen över hallsen" och snacka på spanska.. finito. jag försökte få dom att bertta varför det var inställt . En kille sa allt!
All Cop Are Bastards.

Så det blev tyvär ingen ska spelning .

Men fått sett antifa santiago iaf... alltid nått :)



Santiago antifa fnns en del riktigt tunga gossar .

Och rikta festförstörare!

1 kommentar:

Anonym sa...

antifa tjaaalalala


fan va du röjer kompish! mycke schyssta bilder! den på den där utrotningshotade arten (barn) i bur va ju riktigt kul.

kul å höra att d händer grejer så d inte e tråkig vardag som back home!

tat lungt! fred & kärlek / kido