torsdag 15 maj 2008




jag och min namne.





Idag åkte jag och Axel och luncha med syster.Vi åkte och mötte upp Christin på hennes skola. Med Axels loklalsinne var det inga problem med att trixa sig genom santigos tunnelbenesystem till skolan.


Efter vi hadde ätigt och kindpussat några lärarinnor så fortsatte jag och Axel vår dag men en promenad på santigos största kyrkogård. Medans Christin stressa vidare till en lektion.

Kyrkogården var så stor och mycket gravar att vi inte våga gå in så långt,men fick se mycket vackra och smått bissara gravar.








" jag vill bli begravd som en faraon..." så bygde dom en pyramid med svinxar och allt..






Efter gravkollen så åket vi in till stan och kolla om en butik vi vart i tiigare fått in dom pennorna vi hadde beställt. men dom skulle komma in nästa vecka..
På vägen mot tuben så hita vi ett köpcentum med skate,tattoo,kläd,spel(pockemon å andra spelkort..)dataspels butiker.
Passa ju mig och axel som ....
Han kolla data och spelaffärerna medan ja kolla resten..

Vi avslutade utflyckten med en blåbärsmuffis och en den grymmaste "robboten" jag någonsin skådat..

Inga kommentarer: